zhuofu6058439

没有你 良辰美景可与何人说。 Without you,who would I admire all the beautiful things with.

2018-09-25

First Day of My Life - Melanie C.

Melanie Jayne Chisholm(也被称为Melanie C或是Mel C)是一位英国的创作型歌手,也曾是举世闻名的五人合唱团Spice Girls(辣妹)的其中一名成员,那时她被称呼成Spoty Spice。在Spice Girls解散后单飞,她现在已经推出过了四张专辑,还曾在全英音乐奖和ECHO(德国的音乐奖)中被提名

So i found a reason
我终于找到一个理由
To stay alive
去活着
To try a little harder
去试着努力
See the other side
认清生活的另一面
Talking to myself
我在无数个不眠之夜
Too many sleepless nights
自言自语

Trying to find a meaning
试图为这愚蠢的生活
To this stupid life
寻找意义
Don’t want your sympathy
我不想要你们的同情
Sometimes i don’t know who to be
有此时候,我不知未来该何去何从
Hey, what you’re looking for
嘿,你在找什么
No-one has the answer
没有人知道答案
They just want more
他们只想要更多
Hey, who’s gonna make it right
嘿,谁会让事情好起来
This could be the first day of my life
这可能是我生命中的第一天
So i found a reason
于是我找到一个理由
To let it go
不去计较生活的荒诞
Tell you what i’m smiling
告诉你我为何而笑
But i still need to grow
虽然如此,但我仍需成长
Will i find salvation
我会在爱的怀抱里
In the arms of love
得到救赎吗
Will it stop me searching
它会让我停止寻找吗
Will it be enough
有它就够了吗
Don’t want your sympathy
我不想要你们的同情
Sometimes i don’t know who to be
有些时候,我不知道未来在何方
Hey, what you’re looking for
嘿,你在找什么
No-one has the answer
没有人知道答案
But you just want more
你只想要更多
Hey, who’s gonna make it right
嘿,谁会让事情好起来
This could be the first day of my life
这可能是我生命中的第一天
The first time to really feel alive
第一次感到自己真的活着
The first time to break the chain
第一次打破生命的枷锁
The first time to walk away from pain
第一次远离疼痛
Hey, what you’re looking for
嘿,你在找什么
No-one has the answer
没有人知道答案
They just want more
他们只想要更多
Hey, who’s gonna make it right
嘿,谁会让事情好起来
This could be the first day of my life
这可能是我生命中的第一天
Hey, what you’re looking for
嘿,你在找什么
No-one has the answer
没有人知道答案
But they just want more
他们只想要更多
Hey, who’s gonna shine a light
嘿,谁会绽放光芒
This could be the first day of my life
这可能是我生命中的第一天


标签:

全文链接 8热度 

评论
热度(8)
© zhuofu6058439 | Powered by LOFTER